tirsdag 6. mars 2012

Influenza
Lungebetennelse.
Startet for halvannen uke siden med frysninger i noen dager med vanlige influenza symptomer. Tredje dagen ble jeg merkbart dårligere og klarte å karre meg til fastlege.....lungebetennelse. Siden da har jeg vært nesten helt borte for denne verden. Takk til hele min familie som har støttet meg ...på avstand... Har nedlagt forbud mot annet besøk enn å lufte hunden.
Er nå på bedringend vei og er litt opp men er usigelig sliten..Antibiotikaen hjelper.Takk for de som oppfant den!!!!!
Hold dere unna smittedråpene!!!!
Influenzavirus

Lungebetennelse kan også komme som komplikasjon etter influensa eller ved KOLS (kronisk obstruktiv lungesykdom) eller hjertesvikt med lungeødem.
 

2 kommentarer:

  1. Uff da, du må ha riktig god bedring! :O)

    SvarSlett
  2. Uff da , å være syk har man jo ikke tid til nå på våren (eller noen gang)
    Du får ha god bedring , klem fra Marit.

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen