søndag 30. oktober 2011

Senhøst

På fjellet en tur igjen. 
Kom oppover dit i regn og slaps, men + grader.
Det var ikke noe løv igjen på løvtrærne men noen få blomster var det fortsatt.
Macro. Tatt med mitt nye kamera. Har nok veldig mye å lære meg enda


Dette er fjellstauder, fortsatt farger

Laven "blomstrer"med røde blomster.

Sopp som vokser på en gammel rot





Vi hadde litt Halloweenfeiring mens vi var i stampen da!!
Noen få lys



Mitt Paradis

Tror jeg trenger litt hjelp til innstillingene på kameraet



Takk for mange hyggelige kommentarer fra dere. Kjempekoselig alltid


6 kommentarer:

  1. Blir morro å få se det nye kameraet ditt :) Alltid morro med ny teknologi, selv om det tar litt tid å sette seg inn i det :) Flotte bilder av hytta og området rundt :) Noen ganger må jeg si det er litt kjipt at det er så langt dit.. :( Skulle ønske jeg kunne dra dit oftere..

    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder, synes du er flink jeg.

    SvarSlett
  3. Oy! så flott hytte og natur , du har nok av fine motiver å bruke det nye kamera ditt til der.
    Jeg synes du har tatt kjempefine bilder , gleder meg til å se flere.

    Takk for fjellturen ,klem Marit.

    SvarSlett
  4. Øvelse gjør mester sies det, men du har visst tatt snarveien, for disse bildene er jo helt proffe jo!
    Ha ei fin blogguke. Klem ToneB

    SvarSlett
  5. Ja, det hørtes nok litt rart ut med det lynnedslaget... Det slo ned i strømmasta utenfor hytta, så sikringene slo ut hos oss. Dermed ble det mørkt og varmt i kombiskapet, der hadde vi fryst både fisk og annet småsnacks.. Hehe, du skjønner nok tegninga da, regner jeg med! Det var ikke morsomt å komme dit ut og møte den lukta!
    Men nå er det i orden igjen, bedre enn før faktisk. =)

    SvarSlett
  6. Hei!!
    Flotte bilder. Fikk meg også kamera i sommer,finner stadig ut nye ting :-)Du vant en liten trøstepremie hos meg ;-) Hvis du sender navn og adresse, så kommer den i posten snart.
    Klem i fra Line

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen